کیا واکسن بچه هاشونو بعد ۲۵روز تاخیر زدن

۶ پاسخ

من به یک ماهو یک هفته تاخیر زدم

من امروز زدم

من ۴ ماهگی رو دیر زدم ب طبع اون باید ۶ ماهگی رو اخر ماه بعد بزنم

خواهرشوهرم تا یماه هم تأخیر میزد

من بخاطر سرماخوردگی یک هفته مونده بود ۷ماهگی زد

من

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان محیا 💕 آرمان مامان محیا 💕 آرمان ۱۲ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۱ ماهگی