۷ پاسخ

من هفتم باید میزدم اما عید دیدنی و مهمونی نمیزاره منتظرم بزنم و بمونم خونه دو روز

من امروز زدم بد نبود فقط قر میزنه و درد داره

من
امروز زدم ، فعلا مسکن خورده خوبه

من
امروز زدم ، فعلا مسکن خورده خوبه

من فردا دارم میترسم

استرس نداشته باش
من امروز 3 روزه زدم خداروشکر ایندفعه خیلی راحت تر بود از دفعه های قبل تب نکرد بچم پاهاش ام درد نگرفت

من یکشنبه. زدم خوب. بود

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🥰 مامان قند عسل🥰 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۱ ماهگی
مامان هامین💙وماهلین مامان هامین💙وماهلین ۱۲ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم ۱ سالگی
مامان سوفیا🧚🏻‍♀️ مامان سوفیا🧚🏻‍♀️ ۹ ماهگی