کیا مثل من امروز واکسن زدن در چ حالین؟

۷ پاسخ

خدا ق هممون کمک کنه پس😁

منم چهارماهگی زدم

نصفه شب باید پاراکید بدم همشم بالا میاره نمیدونم چجوری بهش بدم

من دیروز زدم خیلی اذیت شد درد داشت همه اش گریه میکرد و جیغ میزد

تب کرده

منم امروز زدم

من واکسن چهار ماهگی زدم امروز 🫠

سوال های مرتبط

مامان سوفیا🧚🏻‍♀️ مامان سوفیا🧚🏻‍♀️ ۹ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی