کیا امروز واکسن زدن

۷ پاسخ

من دیروز زدم

امروز من می‌خوام ببرمش از استرس زیاد حالت تهوع گرفتم

من شنبه زدم بچم داغه استلمینفونارم بالا میاره

زود نزدم گهواره اشتباهی زده از شش ماهش سه روزم گذشته زدم

من امروز واکسن شش ماهگی رو زدم

من چهارماهگی زدم

صبح باید ببرم

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان قند عسل🥰 مامان قند عسل🥰 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی