۳ پاسخ

من امروز زدم خیلی خوب بود خداروشکر اصلا انگار ن انگار ک واکسن زده

وای من فردا باید ببرم بزنه😥

ن اصلا سخت نی

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۸ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی
مامان سوینا 🥰 مامان سوینا 🥰 ۱۱ ماهگی