واکسن 6 ماهگی چند تاس؟سخته واکسنش ؟

۸ پاسخ

دوتا خوراکی دوتا تزریقی

من دیروز صبح زدم ،از ظهر دیروز تا امروز بعدظهر تب داشت الان بهتره.
اما تبش زیاد بالا نبود به نظرم سبک تر از چهار ماهگی بود.
دوتا تزریق،دوتا خوراکی

یدونه تزریقی دوتا خوراکی گفتش که دوتا بوده تزریقی ولی ترکیب کردن تو یدونه سرنگ میزنن خداروشکر

من صبح زدم براش
یکم بی‌قراره و مرتب قطره میدم بهش آن شاا... تب نکنه 🤲🤲🤲

سه تا پا یکی خوراکی بستگی به بدن بچه داره

تل گروه زدم نمیاین؟
لینک گروه سرچ کنید
@zan590
بیا گروهمون همه خانم هستن

بستگی به بدن کوچولوت داره

دوتا پا با یکی خوراکی

سوال های مرتبط

مامان پاشا و آریا🩵 مامان پاشا و آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی