۳ پاسخ

یدونه رو پا و قطره دادن
روتاویروسو با نامه ی دکتر متخصصش ندادن بهش
شب اول تب کرد که با پاشویه و استامینوفن پایین اوردیم
دو سه روزم یکم بی حال بود

یدونه بود
من پماد بی حسی زده بودم براش اصلا متوجه نشد و گریه نکرد ولی چندساعت بعد به شدت دردش شروع شد و گریه میکرد

بستگی داره، بعضی جاها یدونه تو پاس بعضی جاها دوتا، خوراکیش هم همون قبلیاس، واسه پسر من راحت بود شکرخدا

سوال های مرتبط

مامان پاشا و آریا🩵 مامان پاشا و آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱ سالگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام ۱ سالگی
مامان دایان😍 مامان دایان😍 ۹ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی