یدونه رو پا و قطره دادن
روتاویروسو با نامه ی دکتر متخصصش ندادن بهش
شب اول تب کرد که با پاشویه و استامینوفن پایین اوردیم
دو سه روزم یکم بی حال بود
یدونه بود
من پماد بی حسی زده بودم براش اصلا متوجه نشد و گریه نکرد ولی چندساعت بعد به شدت دردش شروع شد و گریه میکرد
بستگی داره، بعضی جاها یدونه تو پاس بعضی جاها دوتا، خوراکیش هم همون قبلیاس، واسه پسر من راحت بود شکرخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.