مامانا تجربتونو از واکسن ۶ ماهگی ‌بگید سخته؟

۷ پاسخ

‌نه والا سخت نبود من ۴ ماهگیش سخت بود 🤦‍♀️

از چهار سبکتره

واسه دختر من خیلی سبک بود خدا رو شکر 🙏🏻😍🙏🏻
تازه شهر ما سه تا تزریقی دارن برای شش ماهگی 😢

اهاخوبه پس.

خداروشکر اذیت نکرد

خیلی راهت بود برا دختر من ان‌شاءالله برا پسر شما هم راهت باشه
یه واکسن تزریقی زدن به رون چپش دوتا هم خوراکی دادن

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان رویسا مامان رویسا ۱۷ ماهگی
مامان پسر مامان پسر ۱۱ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی
مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی