واکسن 6 ماهگی سخته؟؟؟ دو ماهگی و چهار ماهگی ک خوب بود

۹ پاسخ

برای نیلا من که خیلی سخت بود 🥲

برا من بد بود.. چون همون موقع هم سرماخورد. هم دندون درآورد😑

من اصلا ب دخترم واکسن نزدم

برای پسرم ک خیلی سخت بود 😔

برای دختر من راحت بود اصلا استرس نداشته باش

برای پسر من خیلی سخت بود دوشب تب داشت خیلی اذیت شد

پدر من دراومد کلا ریخته بهم از اونموقع .

برا دخترمنکه خیلی سخت بود
به هیچ عنوان اروم نمیگرفت
۲و ۴ به نسبت ۶ راحت بود

نه مثل۴ماهگیه

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی