برای نیلا من که خیلی سخت بود 🥲
برا من بد بود.. چون همون موقع هم سرماخورد. هم دندون درآورد😑
من اصلا ب دخترم واکسن نزدم
برای پسرم ک خیلی سخت بود 😔
برای دختر من راحت بود اصلا استرس نداشته باش
برای پسر من خیلی سخت بود دوشب تب داشت خیلی اذیت شد
پدر من دراومد کلا ریخته بهم از اونموقع .
برا دخترمنکه خیلی سخت بود
به هیچ عنوان اروم نمیگرفت
۲و ۴ به نسبت ۶ راحت بود
نه مثل۴ماهگیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.