واکسن شش ماهگی مث چهار ماهگی سخته؟؟

۶ پاسخ

اگه چهارماهگی سخت بوده شش ماهگی انشالله آسونه اینطوری نیست که همش سخت باشه
دختر من دوماهگی و چهارماهگی سخت نبود برای همین از شش ماهگی وحشت دارم

پسرم ۵ماه ونیمشه سرما خورده خیلی سرفه های بدی میکنه ببینیشم چفته چفته چیکارکنم

من ۲ و ۴ماهگی سخت بود ۶ ماهگی فردا میزنم امیدوارم سخت نباشه حوصله ندارم😒

ربطی نداره کلا بعضیا همش براشون سخته بعضیا همش اسون

دوماهگی و‌چهارماه اسون شش ماهگی سخت بود براش

هيچ ربطي نداره يكي سخته باشه يكي اسونه بع سيستم بدن بچس يه سريا همش و اذيت ميشن يه سريل لصلا نميفهمي زدن نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی