واکسن شش ماهگی سخته؟

۵ پاسخ

برای پسر من ک نه برای هر بچه ای یطوره ایشالله برای کوچولوی توهم سازگار باشه

پسرم سر دو ماهگی و چهارماهگی اصلا تب نکرد
ولی دیروز شش ماهگیشو زدیم
الانم تب داره
دیشب تو تب داشت میسوخت
از دیروز‌نخوابیدم
کلا لختش کزدم پاشویش میکنم ۴ ساعت استامینوفن میدم 🥴😭🫠

خوب بود برای دختر من

واس پسر من سخت ترین بود بچم از ترس پاهاشو تکون نمیداد

نه عین چهار ماهگیه

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان ایلما مامان ایلما ۱۷ ماهگی
مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان Jana مامان Jana ۱۷ ماهگی
مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی
مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی