سلام واکسن شش ماهگی سخته ؟

۳ پاسخ

بعد هر بچه ای هم‌متفاوته بستگی به بدن‌اون بچه داره

نمیخام بهت استرس بدم بچه هام متفاوتن بعضی بچه ها اذیت نشدن
ولی پسر من تب کرد و بیقراری قشنگ دو روز نخابیدم

سوال‌منم هست
ولی خب مال من‌ماه دیگس
ولی من‌فکر میکنم‌اگه ۲ و ۴ رو اذیت نشد ۶ هم نشه
پسر من ۲ خوب بود ۴ که خیلی بهتراز ۲ بود براش خداروشکر
انشالله ۶ هم میخوام بزنم‌مثل ۲ و ۴ اذیت‌نشه

سوال های مرتبط

مامان رها ورستا مامان رها ورستا ۱ سالگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی