سلام مامانا واکسن شش ماهگی سخته یانه

۳ پاسخ

برای بار هزارم (تو خیلی از تاپیک ها گفتم🤣😂😂)
اگه بچه ی شما ۴ماهگی تب کرد ممکن هست تو ۶ ماهگی هم تب بکنه
اگه با پاراکید تب کرد بهش قطره ی آمیفن بدید قویتره ک تب نکنه

ن ۴ماهگی سخت بود

برای دختر من ک سخت نشد زیادم تب نکرد

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان آراد 🐣 مامان آراد 🐣 ۱۵ ماهگی
مامان Jana مامان Jana ۱۷ ماهگی
مامان رها ورستا مامان رها ورستا ۱ سالگی