مامانا واکسن شش ماهگی سخته ؟؟

۱۰ پاسخ

از بعد از واکسن ۶ ماهگی هم خیلی بد شده بردمش دکتر گفت از دندونشه

اره برای دختر من سخت بود ۲ شب تب داشت

منم ۱ شنبه باید بزنم استرس دارم

چرا تمووووم نمیشه واکسننن🫠

منم شنبه واکسن داره از الان میترسم.....چن تاست واکسن ۶ ماهگی

نه خوبه نگران نباش

برا پسر من خیییلی بد بود 😞 چون همزمان داشت دندون هم در میآورد یک هفته فقط تب و درد داشت
انشاالله برا بچه شما راحت باشه

نه راحت بود

نه عزیزم

چقد ما مادرا گناه داریم منم از همین الان فکر واکسنم 🥲

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان آراد 🐣 مامان آراد 🐣 ۱۵ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی