مامانا واکسن شش ماهگی سخته ؟

۸ پاسخ

واسه هر کسی یه جوره

نه برا دختر من کلا واکسن هاش خیلی راحت بود فقط کمی درد داشت

برای پسر من خیلی سنگین بود از شب تا صبح تب داشت شدید

نه واسه پسرم خیییلی راحت بود

برا من سخت بود دهنم سرویس شد

برا من دوروز اذیت بود

نه برا پسر من خیلی سبک بود

ن اتفاقا اینقدر سبک

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی
مامان آراد 🐣 مامان آراد 🐣 ۱۵ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی