۲ پاسخ

خوب بود خداروشکر فقط شب اول تب میکنه باید سرساعت قطره پاراکید بدی

برا پسرم خب بود

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی