سلام واکسن شش ماهگی چطوره؟‌ سخته ؟

۴ پاسخ

برای دختر من خیلی راحت بود

نه اصلا سخت نیست

خداروشکر نسبت به ۲ماهگی و۴ ماهگی بهتر بود این سری
ایشاالله که واسه شما راحت باشه

برا پسر من خوب بود
زیاد اذیت نکرد اما
امان از واکسن 4ماهگی پدرمون در اومد قبل بردن حتما استامینوفن بده ببر که زیاد اذیت نشه

سوال های مرتبط

مامان Jana مامان Jana ۱۷ ماهگی
مامان رها ورستا مامان رها ورستا ۱ سالگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی