سلام از واکسن شش ماهگی بگین سخته

۴ پاسخ

پسر من چهارماهگی‌وشش ماهکی خیلی سنگین بود براش

دیروز دختر من زد،تب نکرد ،امروز کمی تب داره خیلی کم،ولی خداروشکر هم دیروز هم امروز سرحال بود و بازی میکرد بنظرم سبک بود واکسنش

برا دخترم سخت نبود،سبک بود،اگه ۲و۴ ماهگی سنگین باشه ۶سبکه و برعکس

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

سوال های مرتبط

مامان Jana مامان Jana ۱۷ ماهگی
مامان رها ورستا مامان رها ورستا ۱ سالگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۱ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی