خانما. واکسن شش ماهگی سخته؟؟

۱۰ پاسخ

نه خیلی خوب بود

نه راحته

سلام نه عزیزم
فقط قطره رو به موقع بده.کمپرس گرم یادت نشه

نه والا بد نیود به نظر من که راحت بود

ن زیاد من بردم زدم فقط روز اول سرد بزار روز دوم گرم و اینکه تب کرد استامینوفن بده پ
و اینکه من برا اینکه دردش نگیره روغن حیوانی میزنم اژراف گای واکسن

برا پسر من واکسن ۶ ماهگی راحت تر از ۴ ماهگی بود

نه اصلا دختر من نفهمید هیچب

مثل بقیه واکسن هاس

اگ واکسنای قبلیش راحت بود اینم راحته براش

ن من اون هفته پسرمو بردم
فقط تب داشت چعارساعت و بعد شش ساعت شربت دادم دو روز تموم شد

سوال های مرتبط

مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی