خانما واکسن شش ماهگی سخته؟؟

۷ پاسخ

واسه دختر من خیلی راحت بود

راحت تر از واکسن ۴ ماهگی بود عزیزم

برا دختر منکه راحت بود خداروشکر

خیلی 🤧

خیلی راحت بود پسر من فقط یکم تب کرد

نه اصلا

خبلی راحت بود از ۲و ۴ راحت تره

سوال های مرتبط

مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی
مامان ایلما مامان ایلما ۱۷ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی