دوستان واکسن 6 ماهگی سخته

۹ پاسخ

واب لعنت بر هرچی واکسنه دخترم دیروز زد هلاک شدیم

نه عزیزم
برا پسر من ک راحت بود.
نسبت ب دوتای قبلی

کلا یک واکسن خیلی اذیت میشن، دخترم دوماهگی، چهارماهگی اذیت نشد، شیش ماهگی شب اول تب بدی داشت

ن خداراسکر برا بچه من سخت نبود تب هم نکرد

برای دخترمن خیلی سخت بودهمش تب کردوگریه شبش نذاش بخوابم بازبرعکس دختربزرگم اصلاتب نکردخیالش نیومده بچه هابدنشون باهم متفاوته

بستگی به بچه داره بچه من که دو ماهگی زیاد نفهمید تو چهار ماهگی بدبخت شدم خیلی سخت بود اما شیش ماهگیش مثل آب خوردن بود

برای من که هیچ کدوم واکسن ها سخت نبود فقط همون لحظه که میزد گریه میکرد چند دقیقه بعدش انگار نه انگار دختر مم همینجور بود انگار نه انگار خداروشکر

بله برای پسر من خیلی سپخت بود و تب میکرد

بستگی به بچه ها داره برا پسر من سفت شد و پاشون تکون نمیده و گریه میکنه دیروز زده

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان رها ورستا مامان رها ورستا ۱ سالگی