۱۳ پاسخ

واسه من خیلیییب سخت بود

نه خداروشکر خیلی سبک بود بچم اصن بعدش نه تب کرد نه پاش دردگرفت

https://rubika.ir/joing/BADDIAJBF0EKWIQSFAQDARWFAROZLDWK
گپ دورهمی مامان ها 😍
روبیکا پیام بدین تا عضوتون کنم
@fatee888

ن راحته یکدونس

بچه های من بعد واکسن ۶ ماهگی خیلی اذیتم کردن

برای پسر منکه خیلی راحت بود خداروشکر

منم فردا میخام بزنمم☹️

ما امروز زدیم

نه راحتتر از همشون

نه پسر منم ازیت نکرد بچم راحت بود♥️

مال دختر من که خیلی راحت بود

ن‌من زدم‌ازبت نکرد

برای پسرمن سبک بودخداروشکر.انشالا برای پسرتوهم سبک باشه

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی