واسه من خیلیییب سخت بود
نه خداروشکر خیلی سبک بود بچم اصن بعدش نه تب کرد نه پاش دردگرفت
https://rubika.ir/joing/BADDIAJBF0EKWIQSFAQDARWFAROZLDWK
گپ دورهمی مامان ها 😍
روبیکا پیام بدین تا عضوتون کنم
@fatee888
ن راحته یکدونس
بچه های من بعد واکسن ۶ ماهگی خیلی اذیتم کردن
برای پسر منکه خیلی راحت بود خداروشکر
منم فردا میخام بزنمم☹️
ما امروز زدیم
نه راحتتر از همشون
نه پسر منم ازیت نکرد بچم راحت بود♥️
مال دختر من که خیلی راحت بود
نمن زدمازبت نکرد
برای پسرمن سبک بودخداروشکر.انشالا برای پسرتوهم سبک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.