دوستان واکسن ۶ ماهگی سخته ؟

۱۰ پاسخ

نه گلم امروز دخترم زد دوتا هست

خیییلی

برای من از دوزهای قبلی راحت تر بود

نه عالیه

نه اصلا چون تمام دوزهاازقبل بدنش گرفته

نه ، سبکتر از دوماهگیه

نه بهتر از چهارماهگیه

از چهارماهگی راحتتر بود

برا دختر من سخت بود 😟😟

واکسن شش ماهگی هم همون واکسن چهار ماهگیه

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان Avan مامان Avan ۱۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۶ ماهگی
مامان رویسا مامان رویسا ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی