۴ پاسخ

نه زیاد قطرشو سر وقت بده تب نکنه

دختر من ۶ماهگی خیلی استفراغ کرد،۴ماهگی خیلی تب میکرد

ایشالا خوب باشه براش

سلام نه فقط یخورده ممکنه تب بیشتر داشته باشه حواست باشه .دخترم برای ۶ خوب بود ولی اون دوتا اذیت شد

سوال های مرتبط

مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی