اومدم معاینه تحریکی از اون موقع درد دارم 🫠🫠🫠

۵ پاسخ

چند سانت شدی؟من ۲ سانت شده بودم بعد از معاینه
اومدم خونه درد داشتم و انقباض هی شدید تر میشد رفتم بیمارستان ۲ونیم شدم گفت درد زایمانه

معاینه درد داره؟

طبیعیه دعا کن اخرین معاینه تخریکیت باشه من4بار معاینه تحریکی شدم🤦🏻‍♀️

زود نیست برا معاینه تحریکی
من میترسم زیاد پیاده روی کنم چه برسه به معاینه

هنوز معاینه نشدی یا شدی؟

سوال های مرتبط