۵ پاسخ

نه راحتم وایمیسته تا بینیشو تمیز کنم. دستیه اذیتش میکرد

باعادی بینیش زخم میشدولی برقی عالیه سرش سیلیکونیه
از پوار عادی میترسید ولی ازبرقی نه فکرمیکنم عادی دردناک بود براش ولی برقیه قلقلیش میشه که ساکته

نه سریش سیلیکونی نرمه

برقی میخای چیکار همین عادیش کارتو راه مینداز

قبلش قطره باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۵ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۵ ماهگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۹ ماهگی