اونایی ک از شیرینی متتفر هستن .
نی نی تون چیه

۱۴ پاسخ

دخمل عاشق ترشی و شوریم🥰

من اوایل بدم میومد مخصوصا از خرما نی نیم پسره

پسر.

من در حالت عادی عاشق شیرینی از وقتی باردار شدم شور و ترش اصلا از شیرینی خوشم نمیاد
امروز هم گفتن پسر

من ترشیجات خوردم ولی دختر بود
ولی سر پسرم فقط ترشیجات می‌خوردم بچم پسر بود
ربطی به ویار نداره

من از بچگی بدم میومد از شیرینیجات
پسر دارم

من اوایل متنفر بودم الان ولی عاشقشم 😋پسره نی نیم

پسر ه عزیزمم

پسره از اول شیرینی میخورم بعدش حالم بد میشه

دختر🥹

دخمل💕

منم متنفرممم دختر

من اوایل بدم میومد خیلی پسره

احتمال داد دختره ان تی،فقط عاشق شور ونمکی هستم🤭

سوال های مرتبط

مامان وروجک 2 مامان وروجک 2 هفته نوزدهم بارداری
مامان کارن و دخملم مامان کارن و دخملم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دونه ی برف مامان دونه ی برف ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقل خان مامان فسقل خان هفته چهاردهم بارداری