خانوما کیا پساری گذاشتن و هم هفته من هستن؟

۷ پاسخ

سلام به شما نگفتن احتمال داره به کیسه اب بچه اسیب بزنه؟ به من گفتن من میترسم خیلی

سلام ببخشید منم امروز پساری گذاشتم یه کم درد دارم طبیعیه شما هم درد داشتین
طول سرویکستون چند بود شما

من۲۷هفته با سرویکس۲۱پساری گذاشتم و کلامطلق شدم خیلی سخته مطلق بودن کلاروحیموازدست دادم

من هم سرکلاژم هم پساری دارم

من از 18هفتع گذاشتم

من تازه گذاشتم

سرکلاژ هم شدین پساری هم گذاشتین؟

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد