مامانا بچه هاتون رو از چند سالگی مهد فرستادید

۱۶ پاسخ

از امسال گذاشتمش پیش۱

از مهر امسال تمام وقت گذاشتم قبلش هم کلاس نقاشی میرفت

مامان اریا کدوم منطقه تهرانید؟

از ۳ سالگی مهد فرستادم قبلش هم مادر و کودک میبردم

کلاس میزارم
کلاس رقص
کلاس نقاشی
مهد بدیش اینه مریض بشه نره تو باید هزینه کلاسارو از قبل پرداخت کنی چه بره چه نره

دوسال و ده ماهگی

تازه امسال ۴ونیم سالگی

من از مهر ماه فرستادمش پیش ۱هست

از ۱۸ م

کوچیکه از یک و نیم سالگی
بزرگه از چهار و نیم سالگی
با هم میرن

۳/۵ تا ۴ دو روز در هفته کلاس ۲ ساعته ، ۴ به بعد مهد رفت به صورت تمام وقت

من مهد دوست نداشتم کلاس موسیقی و رقص و نقاشی میره

دو سال و سه ماهگی

مهدنفرسادم چون دوس نداشم ولی کلای الان ثبتنامش کردم میبرم

۵ سالگی

من از مهر ماه ایهان فرستادم البته داخل مهد پیش یک و دو هم داره ک گفتن سنش باید پیش یک باشه با مهد فرقی نداره فقط اموزش هاش بهتر و بیشتره البته کلا با بازی

سوال های مرتبط

مامان متین👩‍❤️‍👨 مامان متین👩‍❤️‍👨 هفته سی‌وهشتم بارداری