۱۰ پاسخ

کلا هیچ بایدی تو خرید نیست، ممکنه شما یه چیزی بخری بشه عصای دستت یکی دیگه همونو بخره کلا از تو‌کمد در نیاره!! هرچی فکر می‌کنی لازم نیست رو نخر

یسری خریدا مثل ظرف غذا و روروئک و پارک بازی و … از این قبیل چیزا خریدشون تایم نوزادی و بدنیا اومدن بچه همش ادا بازیه و اصلا ضرورت نداره چون نوزاد استفاده که نمیکنه هیچ اصلا نمیفهمه چی هست اینارو میتونی به مرور زمان وقت مناسبش که رسید بهترینش و بخری ، این و طبق تجربه میگم من بارداری اولم پسرم ۷ ماهه تو شکمم بود اتاقش و سرویس خوابش و انواع و اقسام لباس و لوازم و اسباب بازیش و … آماده بود بدنیا که اومد خیلی از لوازم مدت زمان طولانی خاک خورد تا وقت استفاده اش رسید ..

نه اصلا بایدی در کار نیست من نه سرویس غذا خوری گرفتم نه قابلمه کوچیک نه فلاسک هیچکدوم و نگرفتم شاید اصلا نیاز نباشه اگ نیاز هم شد بابای بچه خودش بره بخره با این همه گرونی همون واجبات سیسمونی هم مجبوریم بگیریم وگرنه من شخصا نمیگرفتم چون داماد های الان چشم و رو ندارن

من ارکوپال خریدم سیلیکونی دوس نداشتم

ما چینی خریدیم ظرفاشو چه بایدی اخه 😑🤦‍♀️

نه واقعا خیلی چیزهایی که تو لیستا هست غیرضروریه. بهترین ظرف هم ظرف چینی هست برای غذای بچه چون ادم مطمئنه که میکروپلاستیک نداره.

نه بایدی نیست به بودجه نگاه کن
من که نخریدم

یکی میبینی سرویس قابلمه ردیف می‌کنه واسه بچه یکی میبینی سیلیکونی ظرف غذا میخره..سلیقه ایه

نه واجب نیست کلا هرچی میبینی لازمته بخر

نه چه ربطی داره

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی