خانما خاکشیر و تهم شربتی

۴ پاسخ

ضرره نخور 🙂

دهانه رحم رو نرم میکنه.


فقط از هفته ۳۷به بعد خوبه قبلش نخور.فوقش درحد رفع هوس

من شنیدم ضرر داره

چی.

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان .... مامان .... هفته دوازدهم بارداری
هانیه هانیه قصد بارداری
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۴ ماهگی
مامان دل ومعجزه خدا مامان دل ومعجزه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری