خانما سلام تخم شربتی بده بخورم ؟؟!یا خاکشیر؟

۸ پاسخ

اره بده دهنه رحمو نرم میکنه

دکتر به من که گف هیچکدوم مشکلی نداره برای بچه

من خیلی میخورم یعنی بده 🙄

تخم شربتی من میریزم کمی تو شربت ولی خاکشیر نه

تخم شربتی نمی‌دونم ولی خاکشیر اصلا نخور باعث میشه دهانه رحمت باز شه ‌‌..اصولاً خاکشیرو آخر بارداری میخورن ک زایمان راحت تری داشته باشن

چون لیزه بعد هفته ات پایین

کم بخور همیشگی هم نباشه

خاکشیر نخور میگن خوب نیست . ولی تخم شربتی خوبه عزیزم امگا ۳ داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری