خانومای اهوازی زیر نظر کی هستین یه دکتر خوب معرفی کنید

۷ پاسخ

شهلا فانی دکتر خوبیه.کلا آدم پیش هر دکتری که بره و نتیجه بگیره دوسش داره و دوباره میره پیش همون شاید یکی دیگه بره پیش فانی دیرتر نتیجه بگیره بگه خوب نیس.وکار عملش بسیار تمیزه

من دخترم روپیش ماهرخ ابوعلی دنیا آوردم دومی هم رفتم پیش خودش به شدت مهربونه و بهت اصلا استرس نمیده دستش واقعا سبک بود ولی دستمزدش خیلی بالاس خیابان پهلوان

من اول شهلافانی
الان ساره امیرزاده

زیر نظر افسانه گرمسیری هستم
راضیم ازش

نسرین شهبازیان

من دکتر شجاعی میرم

کبری شجاعی سارا مسیح اینا خوبن

سوال های مرتبط

مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان سوفیا💖 مامان سوفیا💖 هفته شانزدهم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری