۳ پاسخ

خب اگه نداشته باشی واست آزاد حساب میشه

ن گلم .من کد داشتم ولی ازم نخواست

نه ضروری نیست
ولی آزاد حساب میشه دیگه بری سونوگرافی

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد