فردا میرم انومالی حدس میزنید جوجه من پسره یا دختر ؟🥹

تصویر
۱۱ پاسخ

هرچی باشه سلامت باشه

دختر‌‌

دختر

ااای جان انشالله هر چی دلت میخاد باشه

بسلامتی انشالله

انشالله اول سلامت باشه من حسم میگه دختره🥹

ایشالا سالم باشه من میگم دختره😌🤗

عزیزم واسه آنومالی زود نیس

من کلا هیچی از اینا سردر نمیارم ولی حس میکنم پسره

مگه انتی نگفت؟

دختر.

سوال های مرتبط

مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماه من مامان ماه من روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا 🩷و پسری🩵 مامان نورا 🩷و پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ♥️عشق♥️ مامان ♥️عشق♥️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد