۵ پاسخ

نه عزیزم مگر اینکه وقتی بی حسی برات زدن تا چندساعت یا یک روز ب بچت شیرندی چون طعم شیرت عوض شده یا بدوشی کامل

ن حداقل تا یک روز نباید شیر بدی مدام بدوشی بریزی بیرون چ حالا پماد بزنن چ امپول

ببین تاتو نمیگیره. چون تغییرات هورمونی دارید امکان اینکه اصلا نگیره یا یه قسمتی بگیره و رنگ یه قسمت دیگه بریزه. یا کلا پخش رنگ بده هست. ولی در مورد ژل اطلاعاتی ندارم که با توجه به تغییرات هورمونی چه واکنشی داشته باشه

سوال منم هست 😅
منم دلم میخواد سریع بعد بارداری یه تغییری به خودم بدم

اره بابا چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان سوپرایز مامان سوپرایز ۱۰ ماهگی
مامان امیر ، هانا 🍓❤ مامان امیر ، هانا 🍓❤ ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان علیسان ومهدیار مامان علیسان ومهدیار ۸ ماهگی
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی