شیربرنج برا شام بچه خوبه؟
حساب میشه شام؟

۱۴ پاسخ

اره بابا خیلیم خوبه اتفاقا

اره من دیشب دادم بهش خوبه

من برا صبحونه میدم

عارع چرا نشه

دختر من ک سیر نمیشع

اره من الان گزاشتم بپزه

شیربرنج که خیلی خوبه

ارههههه
روش شیره انگور میریزم خوب میشه

اره منم میدم

خیلی مقویه من بهش میدم اکثرا

منم گذاشتم بپزه

میشه بگی چجوری درست میکنی

اره خوبه مقوی هم هست

اره من بعضی وقتا درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🍭 مامان نیهان🩷🍭 ۱ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۱ سالگی