خانمای هم هفته من حرکات بچه هاتون زیاده یا کم؟

۷ پاسخ

زیاده

بعضی روزا زیاده بعضی روزام انگار خستس فقط در حد چندتا حرکت ریز
حالا نمیدونم دلیلش چیه به تغذیه یا تحرک خودم مربوطه یا نه

برا من روزا زیاد تکون نمیخوره،ولی شبا خیلی در حال جنب و جوشه.مخصوصا وقتی به پهلو میخوابم

چندروز حرکت اش کم شده فکر کنم حالتش عوض شده

حرکات بچه متوسط منم نگران بودم رفتم دکتر گفت بچه هرچی رزرگ تر میشه کمتر میتونه نرکات تند وسریع داشته باشه جاش تو رحم کم میشخ و طبیعیه

زیاده

چند روز کم شده بود دوباره زیاد شدش
البته فکر کنم بستگی به حالت قرار گیری داره

سوال های مرتبط