چون جاش تنگه نگران نباش
امکان داره بخاطر زدن آمپول ریه هم باشه که حرکاتش کم شدن
منم ۳روزه اینجوری شدم
فقط پا زدنش رو حس میکنم اونم ساعتی سه چهار بار
براي تو هفته شما خيلي كم شده بود ولي تكون و ميخورد دكترم گفت جاش تنگ شده
باز٣٢هفته هم تكوناش يه چندروزي كم دود بعدش درست شد
با دکترت مشورت کنی بهتره
یه چیز شیرین بخور ب دست چپ بخواب اگر توی دوساعت ده تا حرکت نکرد برو دکتر
بهتره با دکترت مشورت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.