خانما بین اسم بردیا یا رادوین کدوم بهتره؟

۷ پاسخ

مم خودم بردیا دوست داشتم بزارم ولی گفتم فامیل های اسگل میگن برده برده

من بین ارتا و بردیا مونده بودم سر همین قضیه ارتا رو ترجیح دادم چون معنیش قشنگترم هست

بردیا قشنگه،ابهت داره

رادوین

رادوین

رادوین

رادوین

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد ۲ ماهگی