۱۱ پاسخ

حتما ک میفرستم چون تو خونه میمونه حوصلش سرمیره

اره شهرما خبری نیس میبرم

می فرستم چرا نفرستم؟مگه شما می خوای نفرستید ؟

ماک تا اخر هفته تعطیل هست ولی میفرستادم اگه باز بود

تعطیل نیستن ولی نمیفرستم

اره می‌فرستم ایشالا

من تهرانم یه ذهنم تعطیل نبوده.هررپز میره

شهرماتااخرهفته تعطیل کرده

حالا تهران از شنبه تا اخر هفته تعطیله

تبریز نیستم ولی تعطیل نمیکنن هر دقیقه زنگ میزنن چرا نمیاری

من تبریز نیستم ،اینجام حضوری کردن ولی نمیفرستم،

سوال های مرتبط