۳ پاسخ

نه عزیزم اگه چیزی بد خیم باشه خدای نکرده همون اول ول نمیکنن
معمولن درد نشونه خوبی هس
سرطان بدخیم میگن بدون درد پیشرفت میکنه

خیر باشه چی شده

مامو دقیقتره

سوال های مرتبط