به نظرتون نی‌نی پسر یا دختر؟؟؟
سونو آنومالیه

تصویر
۶ پاسخ

چرا من هیچی نمیفهمم از سونو ها

دکتر مگه نگفت جنسیت رو ؟
دختره؟

نمیگم 😎 جشن سوپرایزی‌داری خرابش نمیکنم

انومالی جنسیت رو میگن عزیزم، اگر لفظا بهت نگفتن متن سونو رو بخون متوجه میشی

انومالی جنسیت رو میگن عزیزم، اگر لفظا بهت نگفتن متن سونو رو بخون متوجه میشی

دختره ؟

سوال های مرتبط

مامان آریا🫀 مامان آریا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان مامان عباس مامان مامان عباس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دایان مامان دایان ۷ ماهگی
مامان شهریار🤱 مامان شهریار🤱 ۶ ماهگی
مامان ارسلان و نی نی مامان ارسلان و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وششم بارداری