۵ پاسخ

برای من جذبی بود لزومی نداره برداریم

بخیه ها خودشون میوفتن کم کم
نیاز نیست کشیده بشن

بخیه ها خودشون میوفتن کم کم
نیاز نیست کشیده بشن

برای من جذبی بود لزومی نداره برداریم

بخیه های طبیعی فکر میکنم جذبی هستن

سوال های مرتبط