۷ پاسخ

بیبی بزن

تبریک میگم ، احتمالا بارداری عزیزم 😍 بزار ۱۰ روز بگذره بعد تست بزن

ی تست بده ببین چی میشه

خب عزیزم بیبی نزدی هنوز؟

من همیشه وقتی پریودم بگذره اینطور میشم حتی اگه اقدام نباشم

خب یکی دیگه بزن ایشالا خیره

خب عزیزم بیبی نزدی هنوز؟

سوال های مرتبط

منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری
مامانِ آینده🥺 مامانِ آینده🥺 قصد بارداری
سلاممممم خبببب اومدم توی ۹ روز تاخیرررر
۵ خرداد عکس رنگی دادم مشکلی نداشتم خداروشکر
۲۵ موعدم بود از ۲۳.۲۴ سینه درد داشتم و پا درد
روز ۶ تاخیر تستم منفی شد و کم کم درد پریودیم شروع شد هی میگرفت ول میکرد لگن درد داشتم گاهی اوقات پا درد و دست درد هرشب داشتم گاهی اوقا پهلوهام تیر میکشید دوسه باری خیس شدم فک میکردم پریود شدم ولی خبری از پریود نبود فقط ترشح بود
دیشبم خیس شدم گفتم هیچی پریود شدم بالاخره ولی دیدم نه پریود نشدم بازم ترشح بود یعنی ب بی کینی دستمال میکشیدم ترشح بود. واقعا دیگه بلاتکلیف شدم اه تو چت جی بی تی ام زدم برای عکس رنگی ک چند روز تاخیر میوفته ک پریود شیم گفت ۲الی ۴ روز و علائم پریودیم ک گفتم گفت ب احتمال زیاد امروز فردا پریود شی ۲ روز گذشت پریود نشدم ک😫😫😫😫😫😫
بودن کسایی ک مثلا ۱۰ ۱۵ روز تاخیر داشتن باردار بودن؟مثلا بی بی چکشون روز ۶ تاخیر یا ۷ تاخیر منفی بوده باشه؟


بارداری فرزندپروری پوشک نوزاد تیتر بتا بی بی چک سیسمونی دورهمی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری