؟؟؟؟ خرابه یا مثبته

تصویر
۱۷ پاسخ

ان شالله مثبته چون برای منم همینطور نشون داد و مثبت بود. با ادرار صبح بزن.

ممکنه مثبت باشه

خط تبخیر چیه بچه ها؟

منفیه

این مارکی که گرفتی اینطوریه منم استفاده کردم همینطوری نشون داد ازمایش دادم باردار بودم

خرابه

منفیه
مالع منم اینجوری شد پریود شدم
ولی باز دو س روز دیگع بزن ببین تغیر می‌کنن پرنگ میشع یا ن

بعد نیم ساعت افتاده ببخشید ولی منفی هست به حاله اعتماد نکن با باکلی بی بی چک حاله دار پریود شدم

خراب عزیزم

ادرار زیاد ریختی یکی دیگه بزن

منفیه
خط تبخیرع

خرابه دوباره امتحان کن ایشالا مثبتی

خرابهه

فک کنم خرابه

یه هاله هست ولی بازم‌بزن فردا صبح اولین ادرارت

خرابهه

بعد از چند دقیقه هاله افتاد؟

سوال های مرتبط

بتول بتول قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو قصد بارداری
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان الیناونیلا جانم مامان الیناونیلا جانم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی کوچولو🥹 مامان نی نی کوچولو🥹 هفته سی‌وچهارم بارداری