الهی عزیزم ایشالله که مثبتی
ایشالا که درسته مامان داری میشی
حامله ای مبارکت باش.برای منم دعا کن تروخدا
ولی تا جایی که تحقیق کردم لانه گزینی لکه بینیش باید ۷ روز تازه کم تر
بچه اولم
ممنون عزیزم ولی من خودم اقدام کردم واسه بارداری فعلا بیبی چک گذاشتم منفی شده البته زود
برو با خبر بیا ما رو خوشحال کن
مبارکه مثبته برو آزمایش بده
ایشالاا که مثبت میشه
بعد چند روز بعد اقدامت تست دادی
هر دو 🤣یکی دیگه بزن
اگه خط نیبینی کنارش حس میکنی هست بعد چند روز دیگه دوباره انجام بدی احتمالا بارداری
انگار یه خط کمرنگ کنارش درسته خیلی کمرنگ
یکی دیگه بزن
فردا یا پس فردا تکرار کن
مشکوکه دوباره امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.