خانما این مثبته یا خرابه؟؟🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

تصویر
۱۶ پاسخ

الهی عزیزم ایشالله که مثبتی

ایشالا که درسته مامان داری میشی

حامله ای مبارکت باش.برای منم دعا کن تروخدا

ولی تا جایی که تحقیق کردم لانه گزینی لکه بینیش باید ۷ روز تازه کم تر

بچه اولم

ممنون عزیزم ولی من خودم اقدام کردم واسه بارداری فعلا بیبی چک گذاشتم منفی شده البته زود

برو با خبر بیا ما رو خوشحال کن

مبارکه مثبته برو آزمایش بده

ایشالاا که مثبت میشه

بعد چند روز بعد اقدامت تست دادی

هر دو 🤣یکی دیگه بزن

اگه خط نیبینی کنارش حس میکنی هست بعد چند روز دیگه دوباره انجام بدی احتمالا بارداری

انگار یه خط کمرنگ کنارش درسته خیلی کمرنگ

یکی دیگه بزن

فردا یا پس فردا تکرار کن

مشکوکه دوباره امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو🥹 مامان نی نی کوچولو🥹 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان الیناونیلا جانم مامان الیناونیلا جانم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
بتول بتول قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو قصد بارداری
مامان 🍓توفَفَنگی🍓 مامان 🍓توفَفَنگی🍓 هفته دوازدهم بارداری