سرما خوردم خدایا نههععععععععععععع

۱ پاسخ

یه پیاز با نمک وزرد چوبه ویه لیوان آب بذار بپزه وقتی آبش یک چهارمش موند خاموش کن پیاز واب بخور
وای عالیه زود خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ سالگی
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری