خانوما چند ساعت دیگ چکاب ازمایش دارم اب
بخورم تشنمه؟

۲ پاسخ

آب ک مشکلی نیس گلم بخور

من ک همیشه ۸ ساعت ناشتایی رو اب میخورم فقط

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری