شربت سرفه آیورامی کسی داده خوبه؟؟

۴ پاسخ

اره خوبه

آره ب پسرم دادم خیلی خوب بود

اره منم برای پسرم دادم‌ خیلی خوب بود

اره دکتر داده بود به پسرم وقتی ۲ماهش بود

سوال های مرتبط

مامان فرحان 🐣🩵 مامان فرحان 🐣🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی